fredag 30 mars 2012

Huvudet i garderoben

                                          



Jag hade ett huvud liggandes i garderoben, visste inte riktigt vad jag skulle
göra med den... sen fick jag en idé...


Jag började att klä den med papper från en gammal bok...




Och fortsatte med att klä hornen med ett garn som jag hittade i gömmorna...




Målade dit ögon, nos och färglade lite i öronen och chalkade lite här och
var för lite effekt....




 Och sen fick han lite päls runt horn och nacke, viktigt så han inte blir förkyld, fniss...


Och slutligen har jag fyllt i ögonen med 3-D lack så de blir lite mer levande!
Nu återstår det bara att sticka och köpa lösögonfransar, för alla vet väl hur snygga
fransar dessa djur har....


Blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar