tisdag 4 september 2012

4 nya sidor


Nu har jag kommit till altanen i min trädgårdsvandring
i mitt album. Det är kul att sitta och använda sig av
gamla stämplar som har en förmåga att bli lite
bortglömda emellan åt, till detta uppslag har jag
inte använt mig av några mönsterpapper alls.


Sen har jag även suttit och ritat lite på fri hand,
det är ju inget man gör så ofta, men man borde
anamma detta oftare....


I detta uppslag har jag fått användning av en riktig
raritet, den gamla hederliga skrivmaskinen åkte
fram till journalingen, är rätt så trött i huvudet, man
måste tänka sig verkligen hur man skriver på
färgat papper. Det fungerar inte att använda tipex
på detta, det är ju vitt. Sen ska vi ju inte tala om
hur fingrarna mår efter denna bravad!!!


Swirlsen, rosetten och hjärtat är diecuts som jag
fick utav världens bästa Carina Schill, trevligt
när man har lite sånt att ta till när fantasin
tryter, tack Carina!
På detta uppslag har jag kommit in i altanen som
enligt sambon liknar mer en djungel än en altan,
men vad gör man inte när man ingen växthus har.
Kan sitta där inne och bara njuta när alla citrus-
träd blommar!
Ha en trevlig och inspirerande pysseldag!

1 kommentar: