fredag 4 januari 2013

Papper och garn!


Med lite garn....
 

Och lite papper...
 

Och en pappkon, som man klär i lite
plastfolie.....
 

Kan man ha väldigt kul med. 
Den första konan gjorde jag med
två sorters garn, och en massa
decoupagelim....
 

Som jag sedan dekorerade med
knappar i lite olika färger
och storlekar.
 

Till den andra konan använde jag
papper, lim och lite vit färg....
 

Ett band och en spets....
 

Pappersblommor och snöflingor som
jag stansade ut ur en gammal bok....
 

Servetter med fina tryck....
 

Knappar....
 

Glitterpulver....
 


Pappers rosor.....


Massor med lim...
 

Halvpärlor...
 

Och lite grovt snöre!
 

Och så här blev mina två koner som 
jag gjorde till julen 2012. 
Det var lite tidskrävande för jag var
hela tiden tvungen att vänta på att
de olika lagren skulle torka. 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar