onsdag 2 oktober 2013

Stämperförvaring

 
Ber om ursäkt att det har dröjt så länge med nya
inlägg på bloggen, men nu känns det som om
jag har tiden att göra mer inlägg igen...
Har nu börjat att göra om lite i mitt pysselrum
för att både organisera så att jag ska hitta
lättare och att det blir mer lättstädat.
Förhoppningsvis så får jag mer tid över
att pyssla!!!
 
 
Jag har stämplat in alla mina stämplar i min
lilla bok för att ha lättare för att se vilka
stämplar jag har....

 
O själva stämplarna förvarar jag i tomma
CD-fodral som jag har numrerat...

 
Det är väldigt lätt o se vilken stämpel man
vill använda....

 
Och en fördel till är att det tar väldigt lite
plats...

 
Och så här ser det ut i boken.
Eftersom varje fodral har ett nummer,
som jag skriver in i boken så blir
det väldigt enkelt att hitta, o det är
en fördel när man har samlat på sig
hundratals stämplar...:)
 
Stämpla på och har en fortsatt fin pysseldag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar